Legyél Te a BGOK hangja!
A Képzésfejlesztés és szabályozás egysége keresi a BGOK hangját.
A tananyagfejlesztés során sok esetben van szükség narrációra, mind videófilmek, mind videótananyagok esetében.
Ha érzel magadban lelkesedést, tehetséget, úgy gondolod a megírt szöveg felolvasása nem okoz gondot, mindenképp
barosshirek [at] bgok.hu (JELENTKEZZ!)
Nem árulunk zsákbamacskát, a feladat nem könnyű, sok a vasúti szakkifejezés, eleinte a profikat is elkaphatja a lámpaláz, meginoghat a hang, de
NE FELEDD,
ez nem élő adás! Neki lehet futni újra és újra, ki lehet javítani a bakikat. A csapatunknak már komolyabb tapasztalata van, és szívesen segítünk, felkészítünk a feladatra, Neked csak a hangod és a lelkesedésedet kell hoznod.
Álljon itt két bekezdés, amivel kipróbálhatod, hogyan menne ezeknek a szövegeknek a felolvasása.
Röszke állomás nem biztosított, forgalmi személyzettel rendelkező szolgálati hely, az állomáson semmilyen biztosítóberendezés sincs. A 87. számú szelvényben elhelyezett Megállj! jelző előtt a mozdonyvezető köteles megállni, és utána az ÁVU-ban és a kiadott, hatályos vágányzári utasításban szabályzott módon eljárni. A végpont felőli oldalon V-betűs jelző hívja fel a figyelmet a bejárati jelző nélküli Röszke állomásra. Az állomás 4 vágánnyal rendelkezik, a II. számú vágány az átmenő fővágány, az I. és III. számú vágányok fővágányok, a IV. számú vágány kezdőpont felől ütközőbakban végződő csonka mellékvágány lesz. Az építés során a II-III. számú vágányok között szigetperon lesz kialakítva. A kezdőpont és a végpont felőli oldalon nem biztosított közúti útátjárók lesznek. A teljes építés után, helyileg nem változva, a kezdőpont felől SR2, a végpont felől SR1 jelű fénysorompók fognak működni.
A váltókezelő látja, hogy a berendezésen is ki lett jelölve a beállítandó vágányút, majd az Elzárási táblázat alapján az állítóbaknál elvégzi a váltók használhatósági ellenőrzését, a váltók – a vágányútnak megfelelően – helyes állásba történő állítását, és a szükséges reteszelését az előírások alapján. A vágányútban érdekelt 11-es számú váltónál, nem a megszokott erővel tudja átállítani azt, mert a kicsappantás után hirtelen könnyebb lesz az állítás, amiből gondolnia kellene a vonóvezeték elszakadására, de erről nem vesz tudomást. A 11-es számú váltó nem reteszelhető, így villamos úton gond nélkül le lehet zárni a vágányutat, annak ellenére, hogy a váltó nem az emeltyű helyzetének megfelelő állásban áll. A forgalmi szolgálattevőnek a berendezésen végrehajtott váltóellenőrzés alapján nincs tudomása arról, hogy a vágányútban fekvő egyik váltó forgalmi szempontból nincs használható és lezárt állapotban. Ki tudja adni a jelzőblokkmezőt.
Ha felkeltettük az érdeklődésedet, jelentkezz a barosshirek [at] bgok.hu címen! Hangfájl formátumban el is küldheted a két bekezdés szövegét, de ha csak a szándékodat jelzed, felvesszük veled a kapcsolatot.