Minőségpolitikánk

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Baross Gábor Oktatási Központ folyamatosan fejlődő oktatási-képzési rendszerével magas színvonalú komplex szolgáltatásaival kívánja kielégíteni elsősorban a MÁV-Volán-csoport vállalatainak képzési igényeit.

Az európai normáknak megfelelő szakember utánpótlást a felnőttképzésre és a vasúti képzésre vonatkozó jogszabályokban, valamint a MÁV-Volán-csoport vállalatainak belső utasításaiban előírt követelményeknek megfelelően:

  • a képzési tematikák folyamatos fejlesztésével, korszerű ismeretek oktatásával,
  • az oktatási szervezet, technológia és módszertan igényekhez igazodó fejlesztésével,
  • az EU-tagországok szakmai-pedagógiai tapasztalatainak felhasználásával,
  • a munkaerő-piaci képzésben történő részvétellel, a piaci kihívásokra történő gyors reagálással,
  • a külső és belső megrendelőkkel kialakított szolgáltatói kapcsolat erősítésével,
  • az élethosszig tartó tanulás alapelemeként a felnőttképzés, a távoktatás és elektronikus tanulásmenedzsment rendszerek megfelelő súlyú kezelésével,
  • a vasútbiztonságot és a vasúti közlekedés magasabb színvonalát biztosító alapképzési és időszakos oktatási rendszer kialakításával és működtetésével biztosítjuk.

A folyamatosan emelkedő szakmai színvonal, a szolgáltatások elemzésére épülő fejlesztési politika, a rendszeres évenkénti felülvizsgálat és aktualizálás, valamint az informatikai rendszerekre alapozott új képzési formák bevezetése biztosítják megbízóink megelégedettségét és minőségpolitikánk garanciáit.

A vasúti szakemberképzésben szerzett évszázados tapasztalat, a vevői igényekhez igazodó folyamatos fejlődés és a tevékenységünket jellemző

folyamatos minőségi javulás és megújulás

eredményezheti céljaink elérését, nevezetesen a vasútvállalatok számára magasan képzett humán erőforrás biztosítását.

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Baross Gábor Oktatási Központ minőségpolitikája megvalósítására, a vevői megelégedettség elérésének érdekében az iskolarendszeren kívüli felnőttképzés és az iskolarendszerű szakképzés tevékenységére kiterjedő, az MSZ EN ISO 9001:2015 számú szabvány követelményeinek megfelelő

minőségirányítási rendszert

működtet, amelynek folyamatos fejlesztését alapvető feladatának tekinti.